En tuff dag och lugn avstressande kväll

Idag har jag haft en tuff dag och jobbade istället för tre personer. Jag sprang fram och tillbaks hela dagen. 

Kvällen blev en riktigt lugn och avstressandel. Jag kom hem till ett färdigt dukat matbord med mycket god mat bl.a. kokt egen fiskad abborre, kokt potatis, sallad, ris och en gryta med kött och korv. Efter maten tog jag det lungt och tittade på våra bilder från sommaren, och så hittade jag några vackra bilder som jag vill visa Er


En ljumen sommar kväll vid solnedgången. Bilden tagen i sommras när vi körde båten i sjön




Dessa kantareller plockade vi i höstas en lördag eftermiddag


En bild på mitt kära tvilling barnbarn........ Isak


En bild på mitt kära tvilling barnbarn...............Jakob

Kommentarer
Postat av: DG

Stackars mamma, du är så duktig och allt slit kommer att löna sig förr eller senare

2009-11-19 @ 21:25:09
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0