Fira Id med barnen och vänner...

Idag var vi på Folkets kebab tillsammans med min kära älskade väninna, Nana och jojo, Ahmad ochg Natalia, Husse, Ahmas sory och sin fru och självklart Isak och Jakob.

Vi åt på den öppna bufén och det var faktis båda gott och trevligt. Man kunde välja mellan flera olika maträtter och sallader. fikat ingick så fikade vi efter åt så klart. Det var mycket trevligt men det jag saknade mina ögonstener Degge, Lisa och J. Vi får hoppas att vi ses Degge snart inshalla och krya på dig kära J.

Den enda bilden från kvällens träff....Vi hade så roligt såååååååå....


Till Jojos födelsedag bjöd jag honom på Pitzza.....



Jojo var mycket hungrig OCH ÄTER UPP ALLT....




Kommentarer
Postat av: Nanna

jag tackar för det trevliga sällskapet, det var verkligen roligt och miljö omväxlande.

2009-11-28 @ 18:28:32
URL: http://bushbush.blogg.se/
Postat av: DG

Riktigt fina bilder på Jojo hahahaha

2009-11-29 @ 11:16:31
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Mayth

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

jojo e du mätt eler :-)

2009-11-29 @ 22:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0