Hur ska tallrik modellen se ut?

Hur viktigt det är att lägga upp maten i tallriken? Dekorera, göra mat tallriken till en disign modell. Jag har hört många som säger att maten är mat och det spelar ingen roll hur upplägget i tallriken ser ut,  jag äter vad som helst när jag är hungrig och det viktigaste är att få i mig mat.

Vi har ett ordtryck som säger att det är ögonen som äter och inte tungan.

Jag är en person som vill gärna sminka, disigna samt dekorera maten vid upplägget. Det tar inte extra lång tid för att lägga upp maten i tallriken på ett snyggt, fint och vackert sätt. det ger glädje när mina kära och nära tycker om maten.

Tallrik modellen spelar en viktig och stor roll för vår hälsa och aptit samt höger kvalitetet på livet. Vi ska njuta av varenda fin sak vi träffar.
Jag lägger upp några bilder på olika mat rätter som jag fixade och vill gärna läsa dina åsikter om det.

Vad tycker du själv om hur viktigt det är med tallrik modellen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0