Idol Stjärna...Reza

Alla som deltar i Idol är väldigt duktiga på att uppträda och sjunga.

Reza!!!är en speciell duktig sångare, tycker jag med tanken på att Reza är nykommen till Sverige och har inte mycket svenska språk i bagaget men ändå står Du med ett stort självförtrånde och självsäkerhet och sjungar på ett mjukt fint sätt.

Ni tycker kanske att jag överdriver...nej det gör jag inte. Det är så enkelt att förklara varför är det speciellt med dig Reza.

När man kommer till ett främmande land, nytt språk, ny kultur, olika traditioner så oftare känner man sig, i början som en handikappad individ i det nya samhället och detta gäller speciellt det nya språket. Därför tycker jag att Du är en modig stjärna Reza.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag håller med dig! :) Det är underbart att få se henne i idol. Trots det bristande språket så lyser hon som en stjärna.

2009-11-03 @ 00:25:56
URL: http://puffmamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0