Till vår kära Abdul Aimma....

Min kära pappa somnade in lungt och stilla kl.05.53 på morgonen. Han var helt ensam ..
Det var förväntat enl hans hälsotillstånd, han ville inte svara på antibiotika
och hade mycket vätska i lugnorna...Min kära pappa har haft en långvarig lung inflammation..

Det känns så skönt att jag, min kära syster och våra ögonstener var där och hälsade på vår älskade far och pratade med honom.

Du ville inte leva länge efter Du miste Din livskamrat så efter 82 dagar kom Du efter din kära fru....

Vila i fred min kära far... Du har det mycket bättre nu när Du har återförenat dig med
DIN KÄRA ÄLSKADE FRU

Vila i fred pappa och det räcker hittills, Du fick inte ens dricka kalt vatten ur kylen
som Du ville och önskade...

Må Allah väl bevara Din skäl min kära far och vila i fred...Vi älskar Dig mycket...

Jag sitter i bilen på vägen hem till Stockholm och min kära älskade make, J kör bilen...





Kommentarer
Postat av: Tuka

Jag beklagar stort. Allah joro7ma och el ba8ia eb 7ayatech khala. Hoppas att han har det bättre där han är och att han vilar ifred. Det viktigaste är att han såg er alla stötta honom till sista minuten och att han visste hur mycket ni älskade honom..

2010-04-03 @ 14:06:08
URL: http://tuuka.blogg.se/
Postat av: djustd

Glad påsk på dig! =)

2010-04-03 @ 18:37:30
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: J

Jag vill beklaga din och våran stora sorg idag när din kära pappa har lämnat oss för att få återföranas med sin älskade fru . Jag vet också att dom två nu kommer att få det bra tillsammans .



J

2010-04-03 @ 19:58:23
Postat av: Tuka

Ah, allah jsa3dech khale. Tänker på dig walla, abad mo sahla. Allah jesame7hom dina bröder...de kommer ångra sig stort nu när de vet att de är borta!

2010-04-05 @ 12:37:05
URL: http://tuuka.blogg.se/
Postat av: DG

Allah yra7me och yr7am koll motana inshallah m2oa il gena.

Det är sorligt för oss alla men vi ska överleva och gå vidare. Gud hjälper oss mamma, var stark nu och ta väl hand om dig!

2010-04-05 @ 13:08:13
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0