Arlanda i natt...

På natten ska jag och min kära make åka till Arlanda och hämta min kära syster och sin man från Arlanda. Min älskade syster och hennes man var i Irak på min kära älskade mammas begravning...

Igår var Vi alla rädda om min kära älskade syster och hennes man för det var en bomb där De har varit på besök i Karbalaa hos Imam Hussein(Alayhi il salam).. Kontakten avbrotts med Dem under hela gårdagens och det var en jobbig kväll men tillslut och efter flera samtal till hemlandet till våra släktingar så fick Vi ta tag i syrran och tack och lov det var ingen fara med De...Så om allt sker som det ska så kommer de hem idag inshalla...

Hon ringde mig precis och allt verkar vara bra och som det ska inshalla....


Kommentarer
Postat av: DG

Ha det så kul då :D

2010-02-04 @ 13:20:23
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0