Borta är bra men hemma är bäst...

Den som sa att borta är bra men hemma är bäst har all rätt faktis...

Om man tänker sig att komma hem efter en lång arbetsdag och kopplar av och ha det bekvämt. Detta är det bästa som jag kan tänka mig...

Så fort kommer man hem så glömmer man hur dagen var oavsett om man har ett tuft jobb, tungt arbete eller bekvämt jobb så man glömmer dagens bekymmer och svårighterna och kopplar av så fort är man hemma....

Visst är det konstigt att ibland känner Vi oss död trötta efter jobbet och vill bara komma hem och vila men glädjen och avkopplingen av att vara hemma ger oss en speciell styrka så Vi kan hålla på och greja hela kvällen eller en del av kvällen...

Tack Min kära Allah/Gud att Du har skapat dagen för jobb och vara ute o natten för vila och återhämtning av våra krafter, vilken tuppen balans....

Nu är jag hemma och åt tillsammans med min kära älskade make och Vi ska snart sitta tillsammans och äta lite räkor och ta det lungt så jag önskar Er alla en trevlig kväll och berätta gärna hur Era kvällar ser ut efter jobbet....

Ha en bra fortsättning på kvällen...Sov gott och ha det så bra så länge..

Kommentarer
Postat av: DG

Lycko dig som kan sova på natten själv kan jag inte somna

2010-02-12 @ 01:17:54
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: DG

Mitt inlägg är med i blogg.se

2010-02-12 @ 19:10:32
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Tuka

Jag kollar din blogg hela tiden, även om jag inte alltid kommenterar , walaw khala :)



Ang. inlägget så förstår jag precis vad du menar. Hemma är bäst! Man lämnar allt bakom sig på ett par sekunder..



2010-02-12 @ 19:35:07
URL: http://tuuka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0