Dagen...

Det var kalt och halt ute idag och det tog lite längre tid att komma fram till jobbet. Vi var bara två på mottagningen, hade ganska mycket men allt gick utmärkt och vi har samarbetat mycket så allt kunde lätt flita på...

Efter jobbet hade en bil fastnat i snön i parkeringen. Bil chaufören var en tjej och hon hade sin vävinna med sig...
bilföraren gasade mycket utan resultat..jag kom förbi och bjöd henne hjälp och gav henne råd hur skulle hon få ut bilen. Tjejen lyssnade inte på mig utan gasade mer och mer. Jag erbjöd dra hennes bil men hon ville inte...
 Det kom en man och gav henne samma råd men det gick inte utan hon bad honom sitta i bilen och hon och sin väninna knuffade bilen utan resultat...

Jag gick till min bil och började borsta snön så kom jag åt något och fick sår i vä-lillfingret så blev båda mina händer fulla av blod. Jag tvättade händerna och gjorde fin omläggning och satt ibilen och väntade på tjejen lyckas köra ut men det blev inget då blinckade jag med hel ljus och körde ut från parkeringen hem...

Jag kom hem och då hade min kära make redan fixat klart maten, det blev fisk, bläckfisk, stekta korv, koktstekt potatis, sallad och drycka...Maten var mycket god så Vi plockade efter maten och duschade och snart ska lägga oss och försöka sova en eller två timmer innan Vi åker kl. 01 på natten till Arlanda så jag önskar Er alla en god natt med vackra drömmer....


Kommentarer
Postat av: DG

Oj hur skar du dig mamma?

Sköt om dig och var försiktig

2010-02-05 @ 00:17:24
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Nanna

var försiktig älskade mamma, vi har bara en bushbush som är värd allt i världen även om du skulle vilja ha våra ögon så e vi beredda att offra de wallah och jag är då den första som offrar mina ögon till dig (la tkhafin antiki ilsalima mo il kharbana hehehehe) älskar dig

2010-02-05 @ 09:41:36
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: DG

7mdillah 3la selamthom

2010-02-05 @ 14:07:29
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0