Farsan...

Igår skulle jag, min lära J, Husse och en tjej kompis till Husse  gå på bio men den fina lille älskade sonen ville vara barnvakt åt sin syster barn så att syrran går på bio tillsammans med sin make. Så blev det älskade J, jag, Nana och sin kära make som gick på bio.

Först satt vi och tog fika och sedan tittade vi på filmen Farsan av Faris... Den var en bra film och värt att se faktis...Jag vill inte berätta avslöja filmen för Er utan Ni får bedömma själva....

Vi kom hem och åt tillsammans den maten som min älskade make J har fixat, det var mycket god mat... Det var ett tag vi var ute på bio och första gången tillsammans med min kära dotter och svärsonen...
Ha det kul....

Här är det en länk till filmen från Svt...
http://svtplay.se/v/1886745/josef_och_jan_fares


Påen fika före filmen

Kommentarer
Postat av: DG

Den filmen vill jag se också

2010-02-14 @ 16:46:54
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: soso

Mycket trevligt möte och naturligtvis en Underbar film .Jag var glad att se detta möte med libanesiska skådespelare,Tack, min kära syster

2010-02-14 @ 18:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0