Halt ute....

Idag och igår var det mycket halt ute på vägarna på grund av snöstörmen...

Igår ringde jag min kära make och kom överens med honom om att han möter mig utanför för att följa med mig när jag tankar bilen för bensin macken ligger ensam i skogen...

När jag var nästan framme så ringde min kära älskade make och talade om att en bil körde av vägen och gick i dike.

Det var en tjej som körde stackare och två tjejer försökte hjälpte till men det var värdelöst för bilen hade gått in ordentligt i diket.

Det blev lite trafik i ett område som aldrig brukar vara trafik i. Min goda make J körde ner och försökte dra bilen med sin nya bil men det gick inte heller utan han kom till mig på andra sidans vägen och byte bil så tog han Forden och allt gick bra.

Alla blev glada och nöjda...Vi kom hem och fixade mat till oss och hjälptes åt och lade oss ganska tidigt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0