Överaskning på Alla Hjärtans dag...

Min kära J körde hem före mig och jag var kvar en stund hos barnen så jag tvättade, snyggat till hemma och lagat mat sedan körde jag hem till oss.

När jag kom hem, gick jag till sovrummet så såg jag att min Älskade J hade köpte ett kramdjur, 15 st Tio lotter, 4 st Triss lotter och satt upp allt i ett fint hjärta så de hängde i garderoben till mig på Alla Hjärtans dag....

Jag blev glad och riktig överaskad faktiskt...Tack min kära underbara...Må Allah välbevara Dig älskling...



Det är tre Tio lotter vid varje lott ihoppsatta...


Kommentarer
Postat av: DG

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sööööööööööööööööööööööööööt J är. Gulligt av honom

2010-02-14 @ 16:49:10
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0