Två år sedan min barnenspappa avled...

Idag är det två år sedan min x-man och barnens pappa avled Allah välbevarar hans skäl...Gud vad tiden går fort och under de två åren ser man skillnaden i allt...en dör och en föds. det var inte länge sen hade min kära mor avlidit, må Allah väl bevara hennes skäl.
Idag på kvällen ska vi laga god mat för deras skäl...Jag och barnen ska sitta och ta fram de fina minnen av våra döda...

De dödas skäl lever med oss hela tiden men kroppligen försvinner de...det som är kvar är de fina minnen av våra döda..
Må Allah väl bevara deras skäl...De har det mycket bättre nu faktis för nu vilar de på riktigt och för hela tiden...


Kommentarer
Postat av: Nanna

tack för de fina orden mamma

2010-02-02 @ 15:01:19
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: DG

tack för de fina orden mor, du är underbar.

Snygg bild

2010-02-02 @ 17:49:36
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0