Åter till jobbet

Det kändes mycket segt i kroppen idag och jag hade ont i huvudet. Jag saknar redan min kära älskade mor och just nu känns det ganska tungt att min kära älskade mor inte finns lägre i livet men..men livet måste gå vidare och Från Gud är Vi skapta och till Gud Vi alla återvänder....

Efter jobbet så körde jag direkt till Maxi för att hämta Husse, Nana och barnbarnen så gick jag in och det blev lite inköp för ca 400 kr.

Jag blev glad att jag köpte lite bayby kläder till mitt kära nya barnbarn, lille Abodi eller Lilla Almaza...Jag ser verkligen fram mot att få ett barnbarn till...



Nu går jag och lägger mig så jag önskar Er alla en god natt med vackra drömmer...Natti. natti

Kommentarer
Postat av: Nanna

det är inte lätt kära mamma, men du har oss, J och den nya barnbarnet att leva för. det är en sorg och saknad som du MÅSTE gå igenom och så småningom blir det lättare kära mamma. Varför berättade inte du om ditt kära barnbarn jakob o hans fina scen med oss?? Älskar dig och önskar att jag kunde hjälpa dig igenom sorgen snabbt, men det måste ta sin tid och tiden läker alla sår. Jag finns för dig om du vill prata eller om du vill ha en axel att gråta över. Älaksar dig djupt

2010-01-19 @ 08:07:17
URL: http://skvallrarn.blogg.se/
Postat av: DG

Tack ska du ha mamma, du är världens bästa mamma och farmor. Älskar dig Puss

2010-01-20 @ 19:18:06
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0