Dunjacka...




Den här fina dyra jackan hade jag provat före veckan i Täby c. Min kära make J ville köpa den åt mig så jag ville inte bekosta honom den stora summan för han är en god och snäll man redan och jag älskar honom även om jag inte får jackan.
På Ny Års afton kom J hem till oss med ett paket, jag var " lika nyfiken" som vanligt och frågade honom om vad det var i paketet. Ja...det var min ny års present av honom. Jag fick så klart öppna paketet och när jag fick se på den så skrek jag baba nejjjjjjjj....nejjjjjjjjj...nejjjjjjjjjjj Jag blev mycket lyckligt och riktig överaskad. Det är själva goda sättet som älskade  J har . Tack min kära underbara make, älskar dig mycket

Kommentarer
Postat av: Nanna

tihriha bil 3afia inshallah

2010-01-02 @ 17:55:21
URL: http://jalil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0