Firandet av det Nya Året 2010...

Vi firade Det Nya Året tillsammans och det var mycket trevligt. Vi lagade god mat bl.a. ris, lammköttgryta, kroppkakor fyllda med lammkött, lämmfärsbiffar, köttbullar, grillade ticke/lammbitar, lutfiskpudding, sallad med mera.
Lite senare så åt Vi kräftor, räkor, popcorn, chips m.m.

Min kära dotter gick ner med sin familj och sov tidigt för båda två, dottern och sin kära make jobbar idag så därför lade dem sig tidigt. Min lille Husse var ute och firade Det Nya Året 2010 tillsammans med sina kompiser i Stockholm City. 

Vi Alla andra, jag, min kära J, mina ögonstener Degge, Lisa och Ahmad, min kära älskade syster och sin lille son, Mosa gick ut och tittade på fyrverkeriet. 
Vi har haft väldigt trevligt tillsammans och vid ca kl.01.00 åkte jag och kära maken J hem till landet.

GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET ÖNSKAR JAG ER ALLA...

Degge och Lisa...


Min ögonsten A...


Familjemedlemmar...


Degge läxar upp Kära J...





Kommentarer
Postat av: soso

Det var underbar dag med er ,tack så mycket för allt du har gjort igår bushbush.

2010-01-01 @ 18:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0