Räk/lax smörgås tårta...


Igår hade min kära dotter bjudut mig på smörgås tårta så jag åt hos henne innan jag gick upp. Tack nana och Jojo för igår...



Sedan gick jag upp och det såg inte alls trevligt i lägeheten utan mycket tvätt på tvättkorgen ovanpå tvättmeskinen, Brödrostare låg på barstolen, bröd låg ute på bordet i köket, allt som skulle ner till miljö rummet/sorteringen var kvar vid dörren, mycket smustigt, en kastrull var på spisen med två ägg och vatten i, massor med handdukar här och där m.m.m.m. ren sagt det såg som ett helvette ut.

Husse kom från träningen och direkt gick ner med den stora kassan till miljörummet, jag körde först en maskin med mycket tvätt och gick runt och plockat och snyggat till och sedan tvättade alla smustiga handdukar som var här och där och fixade taccos snabbt.

Jag älskar mina ögonstener och Ni är allt för mig och därför orkar jag hålla på och jobba och slita för Er glädje och levnad....

Kommentarer
Postat av: Nanna

det var ytterst lite hjärtat. Jag blir bara glad och känner mig trygg när du är hos mig min diamant. Allah välbevarar dig o ger dig hälsan och lyckan världens underbaraste mamma. Allah älskade oss som gav oss dig som mamma

2010-01-26 @ 21:42:45
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: DG

Vad gott det ser ut, snäll nanna är

2010-01-27 @ 21:03:41
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0