Vacker dikt....




Min kära make, J hade läst denna dikt och han tycker att det stämmer utmärkt med  och beskriver hans kärlek till mig...Jag säger att det beskriver min kärlek och känslor till dig min härliga underbara J...

Du är min dag, min sol, min dagssol
min lysande stjärna, mitt allt är du.
Jag kan inte tänka mej någon annan än dej
jag är så glad att jag har dej för dej ska jag älska i all evighet för du gör vårt liv till oändlighet
du är det bästa jag har jag älskar dina ögon som är så fina de är kärleksfulla och tindrar av lycka och kärlek
den kärleken som du ger mej vill jag inte ha av någon annan än dej.
Jag är lycklig varje dag tillsammans med dej
du gör mej lycklig
du gör mej glad
varje dag....
Du är den bästa jag har.
Jag älskar dej
från topp till tå


Kommentarer
Postat av: DG

Ni är så söta. Hoppas att ni alltid kommer att vara tillsammans

2010-01-31 @ 10:58:41
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Anonym

الشعر بالترجمه طبعا مقلوب فوق تحت بس حلوو واخر جمله احلا شي ربي يهنيكم

شوي بعد احسدكم ..

2010-04-10 @ 02:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0