Asiatisk affär...

I Åkersberga har öppnat en asiatisk affär, där finns allt man kan tänka sig och till bra priser.
Vi köpte bl.a. råa tiger räkor, tahit smet för fritering, nötter. nodlar m.m.

En sak jag köpte och var mycket glad över, var en speciell dryck som jag inte har druckit på många år...Det var Basil seed with honey(balango)....



Idag var vi i Arninge C för att köpa mer virke till friggebod och som vanligt gick jag en liten runda på min favorit affär, Ysk. Jag köpte en present till en kollege som fyller snart 60 år. Hon är en mycket trevlig och snäll tjej.

Jag köpte även en mycket fin flick matta från Disny med vacker motiv till min lilla ängel, Almaza.

Sedan gick jag över till Grann Gården  så köpte jag ett par trädgårdskor för 50 kr, ord. pris var på 379 kr.

En bild på mina fina trädgårdskor...



Kommentarer
Postat av: Nanna

bl 3afia il dricka o mabrook il 7itha2

2010-07-26 @ 11:15:32
Postat av: DG

mabrook 3la il skorna

2010-07-27 @ 15:55:54
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0