Lycklig dag....

Idag är jag lycklig och glad...

Jag är glad och tacksam för det mesta i livet, en bra make, bra barn, bra svärson och svärdotter och över lycklig för mina tre barnbarn, Isak, Jakob och lilla Almaza...Men idag är jag extra lycklig...

Den 31/5 opererades jag i hö-njure för att kunna behålla den 28% funktionen i denne njure. Efter operation och hittills har jag en Nefrostomi kvar från njuren och ut till en Kateterpåse. Det har blivit två försök att stänga denna stomin men de försöken misslyckades och det blev frössa, feber och lakage. Därför har den duktiga Turkiska kirurgen på Södersjukhuset bestämt göra en operation till/Ingrepp och det gjorde han i onsdags före vekan. Läkaren har fört in en extra slang från u-röret, genom u-väg och fram till njure, Nefrostomin. Jag fick halvkroppsbedövning och kunde titta på skärmen på allt.

Natten till idag har jag stängt av ventilen och det gick bra, TACK OCH LOV....
Nu väntar jag på kirurgen samtal för att få tid för borttagning av stygn och Nefrostomin....

Tack alla mina kära och nära för Era stöd....Älskar Er alla...

Nefrostomi....

Kommentarer
Postat av: Janne

Visst är livet underbart , du min kära fru , kan börja leva igen , samt åka och hälsa på ditt senaste lilla barnbarn , och fler lär det säkert komma . :-) .



Puss min älskade

2010-06-21 @ 10:11:56
Postat av: Linda-Sara

Hej Bushra! Grattis till barnbarnet! Har sett bild på henne, Mash'allah vad fin hon är! Hoppas att du mår bättre efter operationer och att du får en bra sommar! Kram!

2010-06-21 @ 18:24:21
URL: http://kallfront.blogspot.com
Postat av: Nanna

åhhhhhhhhh malion 7amd o shokor il rab il3alamin. Du förtjänar lyckan och den goda hälsan vår älskade mamma. Allah ger dig styrkan och glädjen och hälsan inshallah hela livet

2010-06-21 @ 18:55:10
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: DG

Ma bieek ila il 3afie mamma

2010-06-22 @ 11:21:44
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0