Sommaren=Rabbarbar paj...

Nu är det riktigt sommar, skönt och varmt...Sommar årstiden är så vacker tid som tar med sig massor med nyttiga saker bl.a. färska jordgubbar, potatis, grönsaker samt rabbarbar...

Det är så gott och lätt att fixa smul-paj med rabbarbar...
Idag ska jag överaska min kära make och älskade lille sonen med en rabbarbar paj och vaniljsås...
Som extar smak har jag blandat med rabbarbarna färska jordgubbar och en banan....

Det doftar såååååååå gott hemma av den goda rabbarbar pajen....


Rabbarbar pajen är klar....


Nu måste jag dra ut till trädgården och duka fram för en god fika innan de kommer, hej då...

Nu är jag här igen för att lämna resultatet till Er
Pajen var mycket god kännt betyget var (MVG) av Janne och Husse...
Se själva på bilden...

Kommentarer
Postat av: salwa

يمييييي عادك نفسج ونفس زوجج حيل طيبة بالاكل يا أختي

صحة وعافية ان شاء الله على قلوبكم

2010-06-23 @ 19:14:49
Postat av: Saly Philip

man tackar så mycket, älskar att göra mamma stolt!

2010-06-23 @ 22:15:59
URL: http://supeerman.blogg.se/
Postat av: Nanna

hahahhaa alf 3afia 3alekom

2010-06-24 @ 09:38:07
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: Tuka

Hahaha, walla khala du fick mig att skratta såååå mkt här xD Din son verkar ha mycket exklusiv arabiska hahaxD Och Nanna hahahahahaha, hon som leker så duktig!!! Men vad ska man göra, vi är uppvuxna här, klart att vi inte kan allt helt perfekt.



Pajen ser jättegod ut förrestän, bel 3afie :D

2010-06-24 @ 14:04:32
URL: http://tuuka.blogg.se/
Postat av: Malin

Vill passa på och önska er en trevlig och glad midsommar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0