Tack min kära make för en underbar kväll igår...

Igår bjöd min kära make mig på en lyxlig och god middag på Engelen i Stan för att fira ett speciellt vackert tillfälle/minne tillsammans.....
Det började med att få en mycket vacker rosbuketket och Trisslotter....

Det är inte den första gången vi är ute men denna gång var mycket speciell....

Trotts vädret och smärtan jag hade så hade vi otroligt underbart mysigt, fint och roligt... Tack min kära älskade make för allt, blommorna och fina middagen och det viktigaste är Din närvaro i mitt liv....
Tack att Du finns älskaling....

Bilder från igår...
Den vackra rosbuketten...


Förrätten...Hummer....







Kommentarer
Postat av: salwa

اهلين صهري العزيز

هني وعافية ياوردة

2010-06-19 @ 18:12:07
Postat av: DG

Grattis till Er och jag önskar er all lycka iframtiden.

Inshallah hela livet i glädje!

2010-06-19 @ 19:36:10
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Nanna

grattis till er båda, önskar er all lycka med hälsan i topp. Allah ikhalikom il ba3ath

2010-06-19 @ 21:42:21
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: Mosa

Grattis moster , och allting ser jätte mysigt ut!

Mycket fint planerat Janne!

2010-06-20 @ 12:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0