Tivoli och loppmarknad...

I lördags var det en festdah i Brandbergen med olika aktiviteter bl.a. marknad, Tivoli, loppis, sång m.m.

Jag älskar gå på loppis faktis, där kan man fynda på riktigt...Jag följde med Nana´och barnbarnen och gick lite runt men orkade inte mycket så fick jag sitta och vila lite då och då...


Jag köpte några body till vår lilla Almaza inshalla, två nya örngott till prydnadskuddarna från Grekland, smått och gått till kära Isak och Jakob och en kläning/tinike till mig.

Nanna köpte mycket fin matservice och en uppblåsbadbasäng med sina tillhörande leksaker och så självklart blev det fika också, Nana bjöd på mycket god fika, våvlar med grädde och sylt, juce, kaffe och te...
Vi ringde efter kära Husse för att få hjälp med matservicetrassporten, Tack Husse att Du kom och och hjälpte oss, Du är en pärla...

Det var mycket roligt faktis och barnbarnen hade otroligt roligt och åkt i flera ggr på alla tivoli leksaker, handlat massor med leksaker och tilslut blev de mycket trötta....

Några bilder...
Nana och barnbarnen vid fikat....


Almazas body....


Min rosa kläning/Tinike som kostade mig 5 kr....

En bild på blommorna som är planrerade vid ingången....

Kommentarer
Postat av: DG

Jätte fint mamma

2010-06-14 @ 12:11:15
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Nanna

åååhhhhh vaaaad fint det var vid ingången. Du är jätte duktig vår diamant

2010-06-14 @ 19:38:22
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: DG

Håller med nanna om att du är jätte duktig mamma :D

2010-06-15 @ 08:09:09
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0