Vår trädgård....

I år har Vi, jag och min make planterat lite smått och gott av olika sorter grönsaker...Det är jag som planterade och min kära man som vattnade...Man kan säga att Vi hjälptes åt...

Vi är sååååååååå stolta över vår tomt och trädgård nu, den såg inte alls snyggt ut innan och det förstår jag eftersom min älskade man var ensam innan vi träffades och då hinner man inte göra så mycke..... Jag måste passa på och tacka min älskade make för allt jobb och energi han lägger på tomten och trädgården...Utan Din hjälp älskling skulle det inte bli så fint och vackert...Älskar Dig mycket min älskade Jan...

Vid ingången har det blivit mycket annorlunda och vackrare med stener och blommor...

Runt om ute-platsen växer de lillafärgade blommorna högt och snyggt

Runt om dammen har vi inte gjort klart med att lägga jord, stener o blommor....Det kommer att bli snyggt o vackert...


Väthuset är underbart att plantera i.....

Mangold, spenat, dill och tomater...

Romansallad....

Vid väggen/Altanen har Vi planterat bondbönor och en planta tomater....

Här hade Vi två stora buskar och det blev vindrovsplantor och klättrade rosor istället...Det kommer att bli vackrare till nästa år inshalla....

Här hade Vi vedföråd och det blev litet land istället men potatis och bondbönor...

Ett litet land för potatis......

I närheten till dammen...


Barnbarnensgunga....

En bild på Isak och Jakob....

Husses bil....

Vår baybys....Världens sötaste, vackraste och gulligaste katt...

En bild tagen på Husse igår kväll stående framför tv.n....

Sist men inte minst...Två gamla bilder....


Kommentarer
Postat av: Husse

Härlig trädgård och härliga bilder! Läskig bild den sista dock! :O

2010-06-23 @ 10:37:45
Postat av: Mosa

OMG HUSSE!! TAKE COVER!!!



men nej nej skojar bara :D allting ser jätte fint ut.

2010-06-23 @ 13:34:28
Postat av: Nanna

halaw abo aliiiiiiiiiiiiii... wallah shakhsia sair o ma nidri

2010-06-23 @ 13:54:33
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: salwa

لك اهلين ابو علي حبيبي اللع يسعدك ويسعد السيوف والخناجر

عاشت الايادي ام ضرغام على الصور

الصالة صايرة حلوة بطقم طاولة الطعام الجديد مغيرة هواية فيها عاشت ايدينج

الحديقة صايرة روعة الله يديم هل لمة بحسج وحس اولادج يا اختي وحس راعي بيتج

2010-06-23 @ 19:11:40
Postat av: DG

vilka härliga bilder

2010-06-25 @ 19:35:36
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0