Min kära far ligger på sjukhuset....

Min kära far ligger på sjukhuset på intensiv avdelningen...Han ligger med resperator. Igår var Vi alla där, jag, min kära syster, Isam, degge och ali.
Läkaren har sutit i en halv timme med oss och berättat för oss i detalj om pappas hälsotillståndet.

Min kära far har lugn inflamation och mycket vätska i lugnorna, får antibiotika, har slang från lugnorna för att vätskan ska rinna ut och det gjorde det fint och ligger med resperator...Trotts allt hans hälsptillstånd är stabilt och han svarar på behandlingen och mycket starkt mentalt...Tack och lov

Jag pratade med avdelningssköterska för en liten stund sedan och de hoppas förhoppningsvis ta bort resperator imorgon om allt går som det ska....

Lite gamla bilder på mina kära föräldrar tillsammans med min älskade syster och lille sonen....










Kommentarer
Postat av: DG

Allah yr7am bibi och ygom gido bil selame inshallah. Wallah el 3omor de yrkoth

2010-03-29 @ 22:08:11
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: salwa

والدي الحبيب



حييتك تحية امتزجت فيها دموعي مع سلسلة ذكريات جميلة معك



صعب علينا ان نراك في هذا الحال ولكننا سعدنا باننا اتينا وقضينا وقتاً كنت فيه حاضراً في ضميرنا ووجداننا وروحنا رغم انك تقبع تحت العديد من الاجهزة

وغائب كلياً عن وعيك



اتمنى ان تقف من جديد يا عنوان قوتي ورمز الرجولة والعطاء



ابي الحبيب



اريدك ان تقف شيخاً وهيبة وقوة رغم كل انكساراتك



لساني يعجز عن الشكر للرجل الذي اتصل علينا يبلغنا بأزمتك الصحية



ليته وصلنا اتصال كهذا قبل رحيلك يا امي

لم نكن لنتأخر ولو لحظه واحدة من القدوم اليك



اللهم أعن الظالمين والكاذبين على انفسهم

ولا حول ولا قوة الابالله العلي العظيم



ابنتك الثكلى الفرحه برؤيتك والحزينة لحرمانها من رؤية امها قبل موتها

2010-03-29 @ 23:51:02
Postat av: Nanna

åhhh moster du har skrivit så vackert, jag blev tårögd. Allah jr7am bibi ib ra7omta ilwas3a o igawm gido bl salama o ikhalih khema

2010-03-30 @ 09:51:52
URL: http://jalil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0