Morsdag...

I år så känns det tungt med Morsdagen men ändå gratulerar jag och önskar alla mammor i hela värleden all glädje och all lycka...

Jag är såååååååå glad och stölt över mina kära älskade barn, kära älskade svärson, kära älskade svärdotter och alla våra kära älskade änglar, barnbarnen....

Tack för Er uppvakning på morsdagen. Tack för alla Era kärlek och fina presenter, det var väldigt mycket jag fick av Er...Min riktiga present är att se Er alla leva lyckliga och glada i livet....

Tack att Ni finns och förhyller mitt liv med glädje.....Må Allah välbevara Er alla....Tack min kära älskade make J för din underbara närvaro i mitt liv...Ni är underbara allihoppa...

Jag vill passa på och gratulera Er alla, min kära dotter, syster Salwa, vänninan Sohaila och snart blivande mamma min kära älskade svärdotter, Lisa och sin mamma på morsdagen

Min kära älskade mor..Må Allah väl bevara din skäl och och sov i fred....

Förlåt att jag hade inte tänkt på att ta bilder på alla Era presenter...Men 1 bild bättre än ingenting...


Kommentarer
Postat av: Tuka

Åh, la3ad enshalla etmor eb kheer! Rah ad3ilich..

Grattis på mors dag förrestän, ni mammor förtjänar allting i världen!

2010-05-30 @ 20:59:33
URL: http://tuuka.blogg.se/
Postat av: DG

Grattis Mor och el 7mdo lil allah 3la selamtik.

Älskar dig PUSS

2010-05-31 @ 16:47:31
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Maytham

I just want to say thank you

For your warm smiles

Your encouragement

Your words of wisdom

That still guide me today

Thanks for everything

Grattis min syster

(om dergham)

2010-06-02 @ 18:07:31
Postat av: DG

grattis på födelsedagen Mor

2010-06-03 @ 13:01:29
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0