Förkyld...

Igår bröt förkylningen i form av hosta,så jag sov dåligt i natt, Jag var vaken sedan kl. 03 på natten och har inte kunnat somnat.
Min kära älskade make smorde in bröstet och ryggen med Tyger balsam så det känns mycket lugnare. 
Jag gjorde morgonen bönen, fixade en smörgås och te och ska lägga mig i sängen snart igen och läser i Koranen
Jag tänker inte stressa mig idag utan jag ska "försöka" ta det lugnt och lata mig idag,...
Jag läste en intressant artikel om förkylningen från läkartidningen som handlar om:

Det är friskt att vara förkyld! Apoteket AB vill tjäna pengar på normalt obehag

Nu tar jag en c-vitamin och går och lägger mig..hej då

Kommentarer
Postat av: Nanna

ojdååååå krya på dig vår älskade mamma

2010-10-22 @ 10:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0