Lördag...

Idag håll jag på med att tvätta alla glas fönster i växthyset...Det tog ca 2.5 timmer men det blev mycket fint och rent.
Jag har borstat alla fönster in och utvändigt...

Sedan åkte vi till förrådet och lämnade lite möbler som stog här uppe och hade tagit ett bra utrymme.

Nu håller min kära make på med kvällsmaten och detta är en historia i sig, hehehehehe

Igår när vi tittade på Idol så hade vi olika åsikter om vem skulle ut och därför kom vi överens om att den som har fel med sin gisning skulle fixa kvällsmaten till idag.
Det var så klart att jag vann så slapp jag laga den...hehehehehepe

Jannes mat kommer att ta två timmer, jag såg att han hade purolök och morötter tillsammans med stektlamm i lergrytan så vi får se vad det blir av det, säkert gott eftersom min älskade J brukar ha en mycket god själ i maten och lagar maten med kärlek....

Kommentarer
Postat av: Nanna

muuummmsssss Jannes mat går inte att klaga på, han e jätte duktig

2010-10-10 @ 19:26:23
Postat av: DG

Bil 3afie

2010-10-14 @ 22:11:13
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0