Parkett...

Båda jag och kära älskade maken är förkylda och hostiga men ändå hade vi öppnat loppisen och under öppet tiden hade vi hållit på lite ute på tomten..
Rensa och hugga ved m.m....

Strax före kl. 14.00 stängde vi loppisen, gjorde i ordning oss och åkte och handlade till svärmor sedan åkte och besökte min gulliga svärmor..

Efter besöket så åkte vi till Bygg Max och köpte parkett till kära älskade Nanna. De planerar byta golv i vardagsrummet och sovrummet.
Vi köpte 47 km parkett, silver tejp och den speciella plasten som ska ligga under, ska jag vara ärlig så utan makens hjälp kunde jag inte göra något. Han gjorde allt.

Tack kära underbara maken för all hjälp.




Kommentarer
Postat av: Janne

Stackars gubbe , vad du får slita

2010-10-30 @ 18:11:50
Postat av: nanna

vet inte hur jag ska tacka er för allt. Må Allah välbevara er och ge er styrkan o hälsan amiiiiiiiiiiiin

2010-11-01 @ 19:32:29
URL: http://http:/flattsta..blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0