Skogen...

Igår gick Vi, jag, min kära make och Lille älskade Jakob till skogen. Vi  eller rättare sagt det var kära J som har ordnat med fika och korv.

Vi var ute i skogen i två timmer, plockade kantreller, tratt kantareller och tagg svamp...
Jag måste säga att Jakob var otroligt duktig på att gå i skogen och hitta svampar och plocka..

Vi hade mycket roligt tillsammans och kom hem med en stor pose full med Tratt kantareller och lite vanliga Kantareller.

Min kära Jag känner mig risig håller på att fixa fika så jag måste dra och fika sedan måste jag börja rensa alla Trattisar...hehehehhe


Du var jätte duktig lille Jakob...

Kommentarer
Postat av: DG

Söt han är

2010-10-18 @ 17:19:50
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Husse

Jävla skogsmulle!



Nej skoja, jättesöt pojk

2010-10-20 @ 13:50:43
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: salwa

حبيبي فدوة للي يلم مشروم وية بيبته

بوساتي لعيسى ويعقوب ولامهم وجدتهم الغالية

2010-10-23 @ 10:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0