Konferans/medlems resa

Igår var jag på ett konferans/medlems resa med facket i en dag kryssning...Jag var tillsammans med min gulliga kollega, Liselott.

Det var mycket roligt och trevligt. Vi började med frukostbufé, föreläsning, tippspromenad, semenarie, fika och sedan bytte Vi båt i Mariahamn/Åland

Vi gick på lunchbufé och där lottade de ut vinnarnna på tippspromenaden. Det var 13 frågor och vi var 42 medlemmer. Det var bara tre personer som svarade rätt på alla 13 frågorna och gissa vem de var?
Det var en tjej, jag och Liselott.

Så Vi tre fick komma fram och välja själva precenterna. Det var många fina priser och välja emllan. Jag valde en mycket vacker och fin uppläggningsfat, som Sveriges karta...

Bilder från igår...


























Kommentarer
Postat av: Janne

Oj Oj Oj , vad duktiga ni Flickor var på Tippspromenaden , ni slog då alla killarna . Bra gjort .

janne

2010-09-05 @ 10:56:54
URL: http://flattsta.blogg.se/
Postat av: salwa

الحمد لله على السلامة حبيّبة

والله يوفقج ويستر عليج وعلى راعي بيتج واولادج يااختي



حلو الصحن اللي ربحتيه عليج بالعافية تتهنين فيه

بوساتي لاختي الحنون وسلامي للجميع

2010-09-05 @ 11:55:02
Postat av: salwa

نسيت اقولج بشبش قلب شلون قاومتي ما اكلتي ريكور هواية ؟ مع انه اعرفج تحبيه حيل للريكور وتكرزيه تكريز ياقلب

هني وعافية الاكل منظره يمييييييي

2010-09-05 @ 11:56:10
Postat av: Nanna

vad roligt att du haft det bra mamma, är glad för din skull, man behöver miljö byte då o då. Du är duktig så det överraskar inte mig att du vann hjärtat. Jätte fina bilder mamma

2010-09-06 @ 09:45:38
Postat av: DG

Bil 3afie mamma

2010-09-06 @ 19:51:33
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0