Kyrkogårdsbesök...

Igår var jag ledig och var åkande hit och dit. Först åkte Vi till kyrkogården och besökte barnnenspappas grav(Allah yrhama) sedan gick Nanan till jobbet och jag och Jojo åkte till en affärr för att beställa handtag till kylen och spisglasplatta till spisen. Det blev inte mycket där för jag hade inte årsmodellen och tecknings numret med mig.

Vi fortsatt till Coop Forum i Haningen och där på bygg avd. var världens röra, de byggar om och de flesta varorna är borta, troligen denna avdelningen planeras tas bort helt och hållet.

En bild på graven...



Kommentarer
Postat av: Janne

Vilken vacker bild du har tagit och lagt upp på dina kära barn's pappa .

2010-09-03 @ 09:25:52
Postat av: Nanna

ett stort tack för skujtsen, kändes skönt att åka dit och läsa surat Yasin vid graven så tidigt på morgonen då det är lungt o skönt

2010-09-03 @ 14:59:16
Postat av: salwa

لراحة روح عبد الامير ابن ربيعة اهدي ثواب سورة المباركة الفاتحة تسبقها الصلاة على محمد وآل محمد



اللهم صلِ على محمد وآل محمد

بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد لله ربِ العالمين , الرحمن الرحيم , مالكِ يومِ الدين , إيّاكَ نعبُدُ وإيّاك نستعين , اهدنا الصراط المستقيم , صراط الذين انعمت عليهم غيرِ المغضوبِ عليهم ولا الضآلين



صدق الله العلي العظيم وصدق رسولهِ الكريم

نسألكم الدعاء

2010-09-05 @ 11:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0