Min design

Jag har ALLTID tyckt om ljus och särskilt doftande ljus. Jag tycker om att dekurera med lite torkade blommor och gröna växter för att ge den fina känslan av den blommiga vår och sommar till de mysiga kalla vinter kvällarna.

Naturen är rik med otroligt många saker som man kan få helt gratis bl.a. svamp och de vackra grönska.
Här ser Ni det jag har dekurerat/designat själv i husetsveranda genom att använda resurserna som finns helt gratis i naturen. Hoppas att Ni tycker om det jag har gjort...






Tack kära maken för ett underbart kärleksfullt arbete med inglasning av husetsveranda...


Kommentarer
Postat av: salwa

الله يعطيه الصحة والعافية يا اختي بس فعلاً ابدع بعمل الشرفة اللي ببيتكم , تسلم وتعيش ايدينه ياااااااااارب

2011-12-17 @ 10:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0