Intensiva dagar...

Igår och idag blev det intensiva dagar...Gårdagen björjade tidigt med att kära killarna åkte till Arlanda och därifrån vidare till Italien för att titta på fotbolls match...Detta innebär så klart att jag stannar hos flickorna i stan de dagarna...

Under förmiddagen fick vi ett fint kort besök av min kära älskade av min bästa kompis. Hon var så snäll så hon fixade under den korta stunden ett hål i öronen och örhänge för lilla kära Almaza samt putsade hon håret på lilla ängeln. Lilla ängeln så mycket vackrare ut med hennes örhänge och nya frisyren...

Dagen började med att ringa och boka tid till lilla Almaza eftersom hon hostar och har mycket slem. Efter läkar besöket åkte vi till Ica maxi och handlade lite och sedan till City Gross och handlade. Efter den andra handlingen så fikade vi på City Gross kafé, där de har mycket goda och fräscha smörgåsar och bakelser till bra priser.

Vi kom hem, plockade inköpta varorna, tvättade, lagade mat och nu sitter vi tillsammans med kära älskade barnbarn.




Maten blev ungsbakad kyklingfilé och saffrans ris

Kommentarer
Postat av: salwa

ياعمرييييييي ياقلبي حبيبتي هسه بيّنت بنوتة فدوة لقلبها

حياتي البنات الله يخليها يا بشبش

2011-02-01 @ 22:53:48
Postat av: salwa

ان شاء الله ما تبلى هل لمة الحلوة وتظل قلوبكم طيبة وصافيه على طول يا غاليات

2011-02-01 @ 22:55:02
Postat av: Nanna

merciiii khaltiii... wallah mamma jag blev jätte glad för det fina sällskapet och trevliga fika stunden som du bjöd på. det är inte ofta vi tjejer är ute tillsammans

2011-02-02 @ 21:45:38
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Nanna

merciiii khaltiii... wallah mamma jag blev jätte glad för det fina sällskapet och trevliga fika stunden som du bjöd på. det är inte ofta vi tjejer är ute tillsammans

2011-02-02 @ 21:45:39
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Nanna

merciiii khaltiii... wallah mamma jag blev jätte glad för det fina sällskapet och trevliga fika stunden som du bjöd på. det är inte ofta vi tjejer är ute tillsammans

2011-02-02 @ 21:46:17
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: DG

Vilka härliga bilder

2011-02-08 @ 12:09:54
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0