Carina Hägg Design....

I veckan läste jag en annons på Mitt i Vallentuna om en total utförsäljning av Carina Hägg Design produkter. Jag blev mycket nyfiken och sugen på att åka dit och kolla. Jag pratade med min kära älskade make och så klart så körde han mig till Carina Hägg affär(hemma i hennes gård). Hon bor mycket vackert i skogen.

Det fanns otroligt många vackra design saker från tyger till gardiner, porslin, mattorm.m.
Vi handlade mycket fina design saker bl.a. smörkniver, väskor, tyger, presenter till barnbarnen och överdrag till prydnadskuddarna.


En länk till Carina Häggs sida:
http://www.carinahaggdesign.se/index1.htm

Kommentarer
Postat av: salwa

حيل حلوات يسلم هل ذوق الراقي ويعطيه لبعلج على قد نيته الطيبة الصافية

2011-02-01 @ 23:08:16
Postat av: Carina Hägg

Tack!

Svar: 🌹
Bushra Bengtsson

2015-01-05 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0