Inget nytt...

Jag är hemma och det händer inte mycket mer än det vanliga med matlagning, plocka, greja hemma och till en stor del vara med kära älskade barnbarn.

Laga mat är min vaforit grej och jag blir så glad när mina älskade kära och nära äter min mat med aptit.

Till mig blev det sallad med kall kokta potatis.


Jag rekomenderar ett recept på grillade kykling...
Skiva rödlök och steka i olivolja, häll torkade lime, svartpepper, grillkrydda, basilka, organo, koriander, salt och stek kyklingen hel på alla sidor...Lägg kyklingen och stekt löken tillsammans på en form, täck med ugnfolié och grägga i 200 grader på ca 90 minuter.
Det blir mycket gott jag lovar...
En bild kyklingen för gräddningen, tyvärr så hann jag inte ta bild när den var färdig...

Sist men inte minst så en bild på vår lilla Almaza när hon sitter vid dator...

Kommentarer
Postat av: DG

GO GO GO

Almaza spelar

2011-01-13 @ 15:24:32
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: salwa

Go GO i stället för Husse hhhhhh

2011-01-15 @ 19:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0