Lördag...

Idag åkte vi till Kista och handlade på de två utlänska affärar. I den första köpte vi iraniska kryddor, frön och hembakade iraniska kakor och bakelser och från den andra affären köpte vi kött, fruk, grönsaker m.m....

Sedan blev det en sväng till en stor bilfirma( Bilia Haga norra) som säljer för det mesta Volvo bilar. De hade en enda bi av märket Saab och denna bil var av stor intresse av min kära make.

Ja det blev en affär och älskade J köpte den. Bilen är mycket fin och av samma model som min bil så nu har vi båda Saab 9-3 kombi men den ena är årsmodel 2007 och den andra 2009, vissa vems nyast...heheheheh

Jag blev mycket glad för jannes skull och vill mer än gärna gratulera honom för köpet...

Vi kom hem och jag började fixa kvällsmaten. Jag ville gärna bjuda min älskade make på en grillad kyckling på ett specielt sätt. Kycklingen blev mycket god och blev potatis och sallad till den.
Bilder från den iransk affär....











Kommentarer
Postat av: Nanna

grattiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssss den var jätte fin bilen, passar dig Janne

2011-01-16 @ 10:06:33
Postat av: DG

Vad gott det ser ut, PUSS

2011-01-16 @ 16:45:30
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: DG

Grattis Janne, gudfar till Masi till din nya bil :D

2011-01-16 @ 17:44:37
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0