Äntligen!!! Grattis mammas älskling...

Idag tog min lille kära älskade son studenten...Denna dag har jag längtat efter otroligt mycket...
Trotts att jag hade ont i halsen och var lite risig men glädjen har tagit över...

Jag började dagen med Maxi, pimppa bilen, förbereda lite fin och god mat m.m.

Min kära älskade man hade fixat en mycket fin och vacker student flak, Degge pimppade Husses bil, jag och Nanna hjälptes åt med min bil medan resten fixade till andra saker...
Tack min kära älskade syster och sina barn för Era gratulationer. Vi saknade verkligen Er idag men vi ses inshalla snart...

Jag är mycket glad och stolt över Er alla min kära och älskade och tacksam för all energi, stöd, kärlek och hjälpen jag fick av ER kära maken, Degge, Nanna, Jalil, Ahmad och Lisa...
Vi Var i skolan och väntade på lille kära sonen springa ut sedan körde vi runt i Haninge...

Vi kom hem och åt den goda maten som jag fixade...Sedan fikade vi med tårtan och olika kakor...

Allt var fint och bra och v är trötta och somniga. Vi tänkte lägga oss tidigt för att vila upp oss och ladda för morgon dagen...
Imorgon fyller kära älskade Isak och Jakob 5 år och Vi ska fira de imorgon inshalla hos oss...
Sist men inte minst så kommer det några bilder från dagens firande...













Kyklingsallad


Husses tårta...



En bild på min kära älskade Almaza som var med och firade farbrors studenten...

Kommentarer
Postat av: Nanna

oj oj oj vad roligt det var... ett stort tack till Janne som verkligen gjorde Husses dag. en stor fång rosor till Degge o Lisa som tog sig hit upp för hans student och ska dela glädjen med mig o Jalil på barnens födelsedag. Synd att moster inte var här, men inshallah i Mosas student tar vi igen allt. Jag har inte haft så trevligt och jag har inte varit så överväldigad av glädje på längeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Tack för allt alla och tack mamma för maten och den fina stunden vi fick...

2011-06-11 @ 08:58:20
Postat av: DG

Vilka härliga bilder, vi hade jätte kul igår. Tack för allt mamma, Nanna och janne. Ni gjorde vår och husses dag mycket bättre. Älskar er PUSS



PS. "lånar" några bilder.

2011-06-11 @ 09:35:23
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: salwa

النجاح كالسلّـــم لايمكن ان تتسلقه ويداك في جيبك وانت وصلت القمة ويداك خطت مع خطوات السلّم فألف الف الف الف مبروك حسين حبيبي وكنت اتمنى اكون بينكم واشارك بفرحة تخرجك ولكن القلب كان بينكم ودموع الفرح التي احرقت خدي حبا بكم ولكم واتمنى ان اراكم قريباً



أحبــكم من كل قلبي

الخالة المحبة سلوى

2011-06-11 @ 13:36:07
Postat av: salwa

النجاح كالسلّـــم لايمكن ان تتسلقه ويداك في جيبك وانت وصلت القمة ويداك خطت مع خطوات السلّم فألف الف الف الف مبروك حسين حبيبي وكنت اتمنى اكون بينكم واشارك بفرحة تخرجك ولكن القلب كان بينكم ودموع الفرح التي احرقت خدي حبا بكم ولكم واتمنى ان اراكم قريباً



أحبــكم من كل قلبي

الخالة المحبة سلوى

2011-06-11 @ 13:40:53
Postat av: مروج

خالتي ام ضرغام اني مروج شلونكم حبيبتي مشتاقيلكم والله

حبيبتي الف الف مبروك على تخرج حسوني ويوم نشوفوه عريس ان شاء الله سلامي للجميع خالتي

2011-06-11 @ 19:46:05
Postat av: Melissa

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 14:24:20
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0