Uppvaktning på födelsedagen...

Diarré
Natten till idag fick jag diarré och mycket ont och knippningar i magen så jag låg i sängen med lite feber tills nu...
Jag åt bara kokta potatisar och drack cola och blåbärs soppa..
Nu har jag mindre ont men inte helt feberfri än. Det känns mycket bättre än förmiddagen då hade jag väldigt mycket ont...
Jag ska krya på mig så gott som det går för att börja jobba igen på tisdag och ladda inför Husses student.
Uppvaktning
Igår fylde jag år och blev uppvaktad på min födelsedag av personalen på hotellet med sång, blommor och tårta samt hemma av mina kära älskade ögonstener...
Tack min kära älskade make för en underbar semester tillsammans och födelsedagsprisenter, Tack mina kära älskade ögonstener för Er uppvaktning igår med sång, ljus, tårta och mat när jag kom hem, tack kära Degge för ditt kort och present. Älskar Er alla



Kommentarer
Postat av: DG

Grattis i efterskott mamma, älskar dig PUSS

2011-06-04 @ 16:48:03
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: سلوى

الف لابأس عليج ياغالية الله لايضرني بأي وحدة منكم يارب

بوساتي وسلامي

2011-06-10 @ 16:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0