Juni månad

Det är full rulle på juni månad i år med massor av fina händelser som sker under denna månad. Det blir fester och glädje Inshalla..

Händelserna under juni månad blir följande:
Den 1: juni fyllde min syrras son, kära Mosa år
Den 2:a fyllde jag år.
Den 8:e kommer kära älskade Degg tillsammans med sin kära älskade familj till oss.
Den 10:e tar kära Husse studenten.
Den 11:e fyller kära älskade Isak och Jakob år
Den 17:e juni fyller kära älskade Almaza år
Den 18:e juni är vår stora dag, jag och min älskade kära make
Den 25:e fyller kära Isam år

Det blir en liten fest på den 10:e hemma i stan, och en större grill fest på den 11:e på landet samt en fest på den 18:e då fyller lilla prinsessan 1 år.
Ja kära Ni det blir ganska stora utgifter men inshalla garanterat trevliga och festliga dagar.
Hoppas att jag inte har glömt någon eller något förhoppningsvis

Ha det så gott och Vi hörs


Kommentarer
Postat av: DG

Fullspäckad juni eller hur

2011-06-06 @ 12:36:00
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Nanna

kommer att bli jätteeeeeeeeeeee roligt

2011-06-08 @ 18:47:43
Postat av: سلوى

الله يديم الامواليد ويكثرهم ياحق

بس عصومي يوم 25 مو 24 حبي لاول مرة اشوفج تنسين

هذه علايم الكُبُر خخخخخخ

كل عام والجميع بخير والله يجمع شملنا بالخير يارب

بوساتي وسلامي

2011-06-10 @ 15:55:32
Postat av: Mosa

Störst Först :P ahahahahaha. Skojar ^^ :)

Efter som det är 10/juni idag så vill jag gratulera Hussein.



Önskar dig en bra framtid och ett bra liv.

2011-06-10 @ 17:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0