Eid mubarak

Jag vill passa på och säga Eid Mubarak till alla bröder och systrer i hela världen.
 
Igår blev det dag 1 av de tre högtidsdagar efter Ramadan månad. Vi åt fukost tillsammans, åkte till kyrkogården och besökte barnenspappas grav(Allah yrhama). Jag och kära maken åkte till två bakluckaloppis och handlade lite....
Vi kom hem, åt smörgåsar och gick och bowlade tillsammans med barnen.
.
 
Efter bowlingen kom vi hem, duschade och gjorde i ordning oss innan vi drog till restaurangen.
 
Vi hade mycket trevligt tillsammans på restaurangen och träffade mycket folk där...

Kommentarer
Postat av: Nanna

Har du inga bilder på mig då jag inte håller på med mobilen?

2012-08-20 @ 18:39:55
Postat av: DG

Vad trevligt det var, vi får göra om det snart

2012-08-21 @ 10:52:02
URL: http://dergham.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0