Uppdatering

Det var ett tag sedan jag var innne på min blogg.
Vi har haft det väldigt tufft och jobbigt och det har vi fortfarande
 
Det är mycket rörigt just nu för mig och mina ögonstenar. Det är bl.a. att få reda på att en av mina älskade barnbarn har cancer i stambandet, god artat men när som helst kan värden ändra sig. Pojken opererades men tyvärr så har det kommit tillbaka. Så vi får hoppas på det bästa .
Min dotter hamnat på sjukhuset och blev inlagd på sjukhuset i några dagar
 
Vi har det inte lätt just nu men Vi tror på Allah/Gud att han kommer att ordna det på det bästa sättet för oss
 
Krya på Dig älskade barnbarn
 
Bilden tagen innan operationen
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kära Bushra!

Hur är det med dig och din familj? Hoppas det har blivit bättre med er. Fick veta av din dotter Nariman att hon hamnade på akuten.Hur är det med Jakob?

Må Allah välsigna och vägleda er på den rätta vägen och göra er väg ljusare!

Susanne (fd granne)med fam.

2013-11-24 @ 23:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0