Polisen i Solna

Kom hem efter besök hos polisen i Solna

Jag åkte t-banan till Solna C efter jag var klar med utbildningsdagen
Min man mötte mig i Solna C för att köra hem mig
Jag gick snabbt på toa vid Ica och så glömde jag min handväska kvar på toa.
När jag upptäckte det efter max en kvart var väskan borta
Jag fick panik, jag hade min nya telefon i väskan, hemnycklar, jobbe-tjänstekortet, plånbok med bankkort, körkort 
Mitt i min panik så kollar min man hitta min iPhone på hans egen mobil och ser var mobilen är.
Vi åkte till polis stationen i Solna och blev mycket väl mottagna av tjejen som tog emot polisanmälan.
Jag berättade för henne att min man ser var mobilen var på väg.
Hon gick in och pratade med en polis som kom ut och tittade på min man’s mobil
Han gick in och kom tillbaka och frågade min man om han fick låna mobilen.
Vi satt och väntade och grät mycket och äntligen kom polismannen ut med tummen upp
De tog tjuvarna, två stycken.
Vi fick vänta så klart tills väskan kom tillbaka.
Jag kände mig som en nyfödd när jag såg väskan.

Ett STORT tack till er poliser i Solna Stationen för  era snabba insatser och ert trevligt bemötande.
Så dessa tårtor åkte vi snabbt och köpte till Er.
(null)

Tack ännu en gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack ännu en gång till poliserna i Solna, detta gjorde ni bra.

2018-01-05 @ 06:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0