En av Mina ögonstener

Jag älskar alla mina fyra barn, de betyder allt för mig och självklart min kära älskade make J betyder också mycket för mig. Nu ska jag skriva om min äldsta son, Degge.
Om jag ska bortse från att vi är mor och son så kan jag lätt säga att Degge är min kära bästa arbetskamrat och vän. Vi har jobbat tillsammans i 5 år på samma arbetsplats och då har vi ALDRIG varit mor och son utan bara arbetskamrater. Vi har lärt känna varandra på ett speciellt trevligt sätt och jobbat på ett mycket professionellt sätt. Jag önskar Dig, Degge och Din kära underbara tjej, Lisa all lycka i livet. Puss på Er.


EN BILD PÅDEGGE NÄR HAN JOBBADE SOM GUIEDE I EGYPTEN




JAG TILLSAMMANS MED DEGGE



LISA VÄNTAR PÅ DEGGE VID ANKOMSTEN FRÅN EGYPTEN


Kommentarer
Postat av: Husse

Haha gulligt Degge :D

2009-11-01 @ 17:21:05
URL: http://skvallrarn.blogg.se/
Postat av: DG

Fan vad smal jag var ju

2009-11-01 @ 20:30:53
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0