"En ledig dag"

Idag var jag ledig. Dagen blev sysselsättningsfull i alla fall.

Dagen började med stor städning och tvätt tidigt på morgon. Sedan åkte jag till tandläkare i stan. Därefter åkte jag hem, fikade hos min kära dotter och svärsonen och åkte tillsammans för att handla.
Vi åkte hit och dit och handlade och tillslut bjöd jag min svärson på pizza. Han var så sugen på pizza.

Sedan åkte vi till posten och hämtaqde ett paket som vår gulliga kompis M har skickat till oss. Vi har också skickat ett paket till honom och när jag skulle klippa tejpen så klipper jag rakt in i handen. Det blödde mycket faktis, jag var duktig på att trycka på såret så det slutade blöda.

Sedan kom jag hem och fixade lite mat bl.a. spagetti och köttfärs sås, Miloskya(en sort grönsak som är järnrik) denna maten var den huvud maträtten för gamla Egypterna. Jag fixade skampi,  stora räkor med olivolja, torkade korriander, vitlök och äppelcider vinägar. Det blev lika god som varje gång. receptet kom från min kära J.s kök.

Snart lägge rjag mig och önskar Er alla en god natt med vackra drömmer och skön sömn.....


Kommentarer
Postat av: DG

Alla vet att du e duktig på att laga mat mamma men att du också ALDRIG kan bara sitta, luta dig tillbaka och bara ta det lugnt. Du borde prova det :D

2009-11-25 @ 12:50:41
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Nanna

hehehhehe degge

2009-11-26 @ 10:37:39
URL: http://bushbush.blogg.se/
Postat av: Nanna

har du inga kort?

2009-11-26 @ 10:38:59
URL: http://bushbush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0