Begravingen av min kära älskade mor

Igår begravades min kära ängel älskade mor...
Min kära älskade syster ringde mig när de lade min mamma i sin grav och jag lyssnade på Imamen när han läste för älskade mor....Jag skrek och grät väldigt mycket, men vi har inte glömt göra den speciella bön som man gör som först efter begravningen. Vi läste i Koranen för min älskade mor tillsammans med mina kära ögonstener Nana och Husse....Jag sov väldigt dåligt i natt men samtidigt är jag glad för min älskade mors skull...Äntligen vilar hon efetr 16 dagar liggande i kylen...

Jag förstår inte mig på de s.k. mina bröder att det tog så lång tid för de att fixa tillståndet för begravningen...Det var inte förväntat att min kära mor skulle ligga i kylen i 16 dagar...

Mamma, jag kommer någon gång att träffa Dig må din skäl vila efter allt jobbigt och besvärligt  Du har gått igenom...

Min kära älskade mor du önskade två saker i ditt liv:

!- Åka tillbaka till hemlandet och tyvärr så åkte Du liggande, avliden i en kista mamma...

2- Att begravas där Din kära son begravades(min kära döde snälla bror) och Nu ligger Du i najaf begravningsplats vid Imam Ali(profet Mohammads kusin och svärsonen), där min kära bror ligger...
Du är säkert glad nu min kära mor för det, äntligen har Du träffat Din älskade son...

Vila i fred mamma efter allt jobbigt Du fick gå igenom...Må Allah väl bevara Din skäl min kära mor...Vi ses inshalla någon gång...Älskar Dig väldigtttttttt mycketttttt mamma...



Kommentarer
Postat av: J

Det var Otroligt Vackert och Fint skrivet av dig , blev mycket rörd när jag läste ditt inlägg , det var synd att jag aldrig hann träffa din Mamma , hade Verkligen velat göra det .

Hoppas jag får Chansen att följa med Dig till Hennes grav någon gång .

J

2010-01-28 @ 19:38:26
Postat av: DG

Må Gud bevare hennes själ och låta henne komma till Paradiset. Inshallah så ses vi där tillsammans igen

2010-01-28 @ 20:31:19
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Husse

Må hon vila i frid och hon har det inshallah bättre nu

2010-01-28 @ 21:16:07
URL: http://skvallrarn.blogg.se/
Postat av: Nanna

det var otroligt vackert skrivet mamma. allah yitghamad ro7ha ilgana ia rab il3alamin. jag blev mycket rörd av det du skrev. Mormor var en älskad person och därför är hon värd att hedras.

2010-01-29 @ 20:12:20
URL: http://jalil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0