En ledig dag...

Idag var jag ledig och tänkte sova längre men det blev inte det utan vaknade ganska tidigt så fick jag råd av min underbara make, J att krypa in i sängen igen så somnar jag och det blev det. Jag vaknade strax efter kl.10.00 och gick en trappa ner, till min kära dotter, Vi åt frukost tillsammans och sedan fixade jag köksblandare samt diskho och avloppet så vattnet rann ordentligt från blandaren och genom diskhon.
Jag hand diskade lite och resten tog diskmaskinen hand om.

Vi fikade och sedan gick jag upp och började röja hemma. plocka tvätten, diskade, lagade god mat bl.a. ris, vitabönorsgryta, köttfärssås och makaroner, kroppkakor/kobat burgol, steck lammrevben i ugnen m.m.  Min kära dotter kom upp så åt tillsammans och sedan plockade vi, diskade, duschade, pratade med mina ögonsten Degge oh lisa, laddade tvättmaskinen  och sitter och bloggar lite innan jag går och hänger upp tvätten.
Så här såg min dag idag...en ledig dag...
Ha en bra fortsättning på kvällen


Kommentarer
Postat av: Nanna

det var otroligt trevligt när du var hos mig, det var länge sen vi umgicks så, ar nog inte gjort det sen jag gifte mig. kände mig för en gångsskull efter barnödandet att jag e ditt BARN o jag slapp känna mig som en mamma

2010-01-07 @ 08:36:50
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: soso

Jag ber om ursäkt Bushbush ,det var min mobiltelfon som väckte och stör dig så tidigt men jag tänkte att du på väg till sitt jobb, och jag få tillfälle att tala med dig inann du kommer fram ditt jobb.

Hälsningar

2010-01-07 @ 13:56:51
Postat av: Lisa

Aww...men d e väl så alla dina dagar ser ut. Även när du jobba? =P

Men d var trevligt att du fick umgås med Nanna lite, d var faktiskt länge sen du satt still ett längre tag! =)

Tack så hemskt mkt för att jag fick prata m Degge via din Poviy! D e hemskt snällt av dig!!!! Pussar Lisa & lilla Abodi <3

2010-01-07 @ 15:01:44
Postat av: DG

Håller med lisa där mamma du borde ta det lugnt när du är ledig inte jobba ihjäl dig. Älskar dig jätte mycket och saknar dig och din mat.

PUSS Din äldsta son

2010-01-07 @ 18:06:05
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Nanna

åhhhhhhhhhhhhh babbbbbbbbyyyyyyyyyyy... vaaad gulliiiiiigt... lilla abodi

åhhhh jag längtar efter abodi

2010-01-07 @ 18:43:58
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: Sara

http://www.ekoexpressen.se/Allergivaenligt/Hygien/Tvaettnoetter--394.html?gclid=COb1q--MlZ8CFQWTzAod92euMw

2010-01-08 @ 16:30:23
Postat av: DG

Älskar också din blogg, vill gärna att du uppdaterar lite oftare mamma.

2010-01-08 @ 18:47:32
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0