Skit snack....

Skitsnack är att prata illa om folk i nödan och onödan bakom ryggen...
varför snackar folk mycket skit bakom ryggen på varandra? Hur ska man göra för att undvika höra skitsnacket?

I varje arbetsplat och överallt i hela världen så det finns de som är mindre goda och triv väldigt bra i att snacka skit bakom ryggen på sina jobbkamrat, grannar, sin elev, sin lärare, skolkamrat och så vidare...Man snackar och snackar tills man förstör för andra, mobbar de och låta de må dåligt och iblad går de vid väggen...

Det jag inte fattar är att vad har man nöje av att snacka skit om andra... Det jag tror är att det finns flera orsaker som ligger bakom det:
-Svart och avundsjuka, att man inte klarar av att se någon som är duktig, självständig, kunnig, erfaren och skötsam person som får beröm...
- igoistiskt, att man tycker om bara sig själv och att bara jag som gäller och ingen annan...
-psyopatiskt, att helt enkelt man är sjuk och behöver hjälp...

SLUTA SNACKA SKIT OM FOLK OCH LÅT SANINGEN KOMMA FRAM....


Kommentarer
Postat av: DG

håller med

2010-01-31 @ 18:23:50
URL: http://dergham.blogg.se/
Postat av: Tuka

Salam khale. Det är bra med mig tack, inti shlonech? Håller med dig helt i vad du skrev. Folk snackar skit för att de själva mår dåligt och måste ta ut det på andra.



Du verkar vara raka motsatsen. Tack så mycket för dina fina kommentarer <3

2010-02-03 @ 15:02:07
URL: http://tuuka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0