tillbaka till jobbet..

Fram till vecka 6 jobbar jag på en annan Vårdcentral. Jag trivs bra på jobbet och med kollegorna.

Idag var Vi två på mottagningen. Måndagen kom efter fyra helg dagar och därför kom ganska många patienter idag och dessutom kom förrådet men ingen tvätt. Vi klarade jobbet på ett smidigt och bra sätt.

Min kära make J ringde mig och frågade om jag ville ha något från J & D Qibbla butiken i Rinkeby och som vanligt beställde jag llite smått och gott bl.a. lamm köttfärs, lamm revben och korv.
J var så snäll och gullig och kom till mig till jobbet för att ge mig Husses dyrbara hörlurar som gick söder i och J lyckades reperera de. 

Efter jobbet körde jag hem, duschade, åt, ringde banken, läste Degegs blogg, www.dergham.blogg.se och nu sitter jag och bloggar lite sedan går jag och lägger mig.
Hur Er dag såg ut idag?

Önskar er en god natt med vackra fina drömmer...


Kommentarer
Postat av: Tuka



Min dag har också bestått av jobb faktiskt och lite mys med familjen. Man kan inte göra något roligt nu när det är så kallt.



Lycka till på den nya vårdcentralen och tack så mycket återigen för din fina kommentar. Jag undrar bara en sak: Har din man lärt sig något på arabiska? Eller kommunicerar ni helt på svenska? Du verkar väldigt duktig på svenska för övrigt (=

2010-01-05 @ 01:11:46
URL: http://tuuka.blogg.se/
Postat av: Nanna

sönt att kunna jobba o slippa vara hemma, särskilt när man trivs med arbetskollegorna. det är du som ser till så att du trivs för du är en älskad, trevlig, omtänksam, hjälpsam och social människa och en underbar mamma som är mer värdefull än allt här på jorden. det är nog därför J blev kär i dig

2010-01-05 @ 16:16:20
URL: http://jalil.blogg.se/
Postat av: Tuka



Aha, allah jer7ama. Han är säkert stolt över er.



Och din man verkar jättefin han också. 3inda tho8 i alla fall :) Och han har ju lärt sig det viktigaste i det arabiska språk så...:). Är det sant? Jag ska också ta körtkortet snart. Min föräldrar tränar mig på grunderna nu. Man måste ha stöd från sina föräldrar i sådana stora steg.



Ha det bra förrestän...khale! =)

2010-01-06 @ 20:12:14
URL: http://tuuka.blogg.se/
Postat av: DG

Hoppas att du trivs på nya jobbet mamma och att du stannar där länge älskar dig!

2010-01-07 @ 18:08:42
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0