Gårdagens...

Igår var vi på kyrkogården på besök till barnens pappas grav. Vi åkte dit med blommor och  satt lite där och läste som vanligt i Koranen. det var mycket varmt.

Sedan kom Vi hem så lagade Jojo risen och jag lagade margat fasoliya, taccoskött, gjorde sallad m.m. Efter vi åt så åkte Jojo, Ahmad och Husse till Rudan och badat där.

Min kära älskade man ringde och då klagade jag på att det kokande varmt i lägenheten så åkte han hemifrån till åkersberga och sedan hem till oss med en mycket dyrbar, stor och fin AC
Jag älskar Dig min kära underbara make och jag vet inte hur och vad ska jag göra för Dig för allt fint Du gör för oss. natten till idag var det sååååååå kalt och skönt hemma..

Bilder från kyrkogården...

Tack min kära älskad make, janne för att Du finns...


sist men inte minst, en bild på Husse på min arbetsplats..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0