Livets gåvor....

Man hör offtare hur folk klagar och gnäller på allt och alla. Man gnäller på bl.a. vädret när det kalt eller varmt. man klagar på att det är jobbigt och svårt...
Om man tänker på allt man har fått i livet och vad de andra har så ska man vara mycket tacksam...
vad är det i livet som ger oss glädje? Någon säger pengar, den andra säger bil o.s.v. Man kan vara hur fattig som helst och lever lycklig och glad och man kan vara hur rik som helst men man känner sig inte lycklig alls för det fattas ändå massor och kanske lever ensam trotts rikedommen....

Jag tror att den största glädjen och rikedom i livet är kärlek...Att man är kär, får och ger kärlek är det högsta graden av glädje i livet...Det är bara att leva med god själ och god hjärtat, ge glädje och stöd vid behov så Du får tillbaka kärlek och gott samvete samt glädje och lycka i livet...
Allt man ger, får man tillbaka.....

Jag är mycket tacksam och nöjd med livet och alla de dyrbara gåvorna jag har fått...

Jag har fyra underbara barn, En bra, fin och underbar make, en bra svärson, bra och underbar svärdotter, tre vackra underbara barnbarn, en god, varm syster med respektive familj, en bra vännina, en god bra kompis...

Alla de här människorna runt omkring mig ger mig glädje och stöd..Vad skulle man begära mer än det...
 
Jag säger tack Min kära Allah för allt jag har fått och fortfarande får...

Jag bjuder på några bilder av mina kära och nära...
Min underbara make....


Bilder på min kära son och sin kära familj....






Kära älskade isak och jakob...

Mina kära älskade syster och svärdotter

Familj bild...

Min bästa kompis tillsammans medDegge och Ali...

Sist men inte minst...En bild till på Lilla Almaza...


Kommentarer
Postat av: DG

snygga bilder speciellt Jannes bild hahaha han ser fundersam ut

2010-07-16 @ 17:35:17
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0